onsdag, juli 07, 2010

Fyndat!

För tillfället är jag hemma hos mina föräldrar, passade på att åka hem lite när jag ändå är ledig. Så idag har jag njutit i solen, bränt mina axlar och slagits med myggorna. Och fikat hos min mormor och morfar, inga bullar i världen slår mommas! Till middag blev det inte helt oväntat grillat, så när jag och mamma åkte och handlade hittade jag billiga kokböcker och passade på att fynda, bara 20:- styck! Ni som följt min blogg ett tag, borde vid det här laget veta att jag älskar italienskt, och kokböcker i största allmänhet. Så till min stora lycka hittade jag två stycken italienska! En Antipasti och en Toscansk. Plockade på mig en indisk också, måste ju passa på när det är så billigt!

1 kommentar:

  1. Ja, visst e de fynd när de e gratis;) Puss mitt hjärta!

    SvaraRadera