lördag, mars 26, 2011

Hemma hos momma och moffa

Igår tog jag med mig katterna hem till min familj, för första gången. Eftersom att dom nästan aldrig träffat några andra djur, så har dom inte gjort så mycket annat än att morra och fräsa åt den fjantiga hunden Malte och husets alla katter. Mina snobbiga stadskatter, möter lantisarna. Just nu ligger dom och trycker under soffan, men vågar sig fram ibland och fräser lite. Bratcats.
För att katterna skulle få vara ifred ett tag mitt på dagen, så tog jag och mamma med oss Malte på en promenad ner till min mormor och morfar, som hade finbesök av mina söta småkusiner, Mario och Zelda!

Underbara orkidéer pryder min mormors köksfönster.


Super
charmiga Mario!


Min fina momma och yrvädret Zelda.


Söt som socker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar