onsdag, juni 29, 2011

Vågat!

Det är inte så aktivt här för tillfället, vilket helt och hållet beror på att jag jobbar, jobbar och jobbar lite till på dagarna. Vilket resulterar i att jag är ganska trött när jag kommer hem. Typiskt nog har solen hittat till Östersund igen, och gassar medans jag står inne hela dagarna. Fast idag fick även jag njuta av värmen, då vi begav oss ner till Badhusparken för en omgång minigolf, följt av en mjukglass i kvällssolen. När vi kom hem igen bänkade jag mig på balkongen med iskallt citronvatten och jordgubbar. Nu ska jag strax tvinga in katterna för natten och dricka te med världens finaste kille. Men innan jag gör det, måste jag visa den fina vågen jag fått av min älskade mormor. Den är jättetung, lite rostig och fantastiskt charmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar