tisdag, oktober 18, 2011

Grattis till mig!

Större delen av min 22a födelsedag har jag spenderat med att provjobba på ett café vid Domkyrkan. När jag kom hem runt 21-tiden hade Tobbe lagat morots- och jordnötsbiffar som jag önskat, och dukat fram fint på bordet med tända ljus och ett stort paket som han pysslat på med större delen av dagen! Jag har verkligen världens underbaraste pojkvän, han är så fin på alla sätt och vis! Visar min fina present en annan dag, nu vill jag fortsätta mysa med Tobbe innan det är dags för sängen! Jag vill tacka min fina familj, släkt och vänner för grattishälsningar och liknande! Tack till er och grattis till mig själv!

Hittade ingen ny bild på mig, så ni får en bild på en festlig lama (egentligen var det nåt annat djur, men det såg ut som en lama) som jag fotade på Frösö Zoo i somras!

5 kommentarer:

  1. GRATTIS :D Hoppas du får jobba mer på det cafét sedan då :)

    SvaraRadera
  2. Haha, tack så mycket :) Hoppas jag med. Det gick väldigt bra och så, trivdes på en gång! Och dom verkade vara rätt nöjda också, så vi får se :)

    SvaraRadera
  3. Grattis på dagen! Ha ha underbar lama, det fick mig att skratta ganska rejält.

    SvaraRadera
  4. Karolina; Stort tack :) Kram!

    Kim; Tack så mycket :) Haha, jag skrattar så fort jag klickar mig in på bloggen :P Kram!

    SvaraRadera