söndag, februari 26, 2012

Sjukt (och) vårigt!

Blev en ganska lång och slö söndag för mig, då jag tydligen fick någon släng av magsjuka imorse. Har mest legat på soffan under täcket och blivit omhändertagen av Tobbe större delen av dagen. Kände mig piggare till middagen som tur var, eftersom Tobbe gjorde jättegoda pannbiffar med lök och kokt potatis. Heja husman! Nu känner jag mig lite sådär halvbra igen, så jag blir nog hemma imorgon.
Tack och lov var det ju fint väder igår också, vilket vi utnyttjade till fullo med en mysig promenad i Slottsskogen där vi tittade på hundar, flugfiskare och njöt i vårsolen. Ja ni där uppe i Jämtland som fortfarande har massvis med snö. VÅRsolen. Har varit soligt, varmt och luktat vår i luften sen i torsdags ungefär. Givetvis har det blåst med varierande styrka. Men ändå! Bloggen är dessutom mer eller mindre färdig, mycket tack vare Tobbe som pillade med smådetaljer som jag var en aning kinkig med. Så jag är nöjd! För att fira vårens intåg och världens bästa pojkvän bjuder jag på en bild från förra våren. Den 28e april i Botaniska, närmare bestämt!
Du är det finaste för mig, jag älskar dig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar