söndag, augusti 12, 2012

Jämtland

Nu har jag lyst med min frånvaro på tok för länge, men jag har faktiskt inte riktigt hunnit med. Vi kom hem till ett regnigt Göteborg i tisdagsmorse, då var vi mest trötta och sega efter en helnatt på tåget. I onsdags hade vi fullt upp från morgon till kväll och torsdag till söndag vankades festival, men mer om den vid ett senare tillfälle. Har ungefär 1000 bilder att gå igenom, både från den jämtländska semestern och Way out west. Men jag kan bjuda er på två bilder från fjällvandringen vi gjorde tillsammans med Tobbes föräldrar när vi var uppe. Det är nästan så jag önskar att det fanns fjäll här i Göteborg, det är så vansinnigt vackert!
Till veckan ska det bli lite mer ordning och reda här hemma, inklusive bloggen! Så jag återkommer om inte alltför länge med lite matigare inlägg!

2 kommentarer: