tisdag, september 25, 2012

Sommarens goda

Så kom hösten som ett brev på posten, med småkyliga mornar och sjalar att svepa in sig i. Samtidigt som jag älskar hösten kan jag stundvis tycka att det är fruktansvärt deprimerande, speciellt med tanke på dom få soltimmarna vi hade nu i sommar. Men allt rullar på i en rasande fart och jag har redan pluggat i lite mer än en månad, helt galet! Min klass är jättehärlig och jag trivs otroligt bra! Men det är mycket att göra både på skolan och hemma vilket gör att bloggen inte hamnar i så mycket fokus just nu. Jag känner att inspirationen inte är på topp heller, men det går ju att ändra på! Om inte annat kan man titta tillbaka på några av sommarens bilder och bli lite varm i magen, för trots att det kanske inte var världens soligaste sommar, så var den förbaskat fin ändå!











PS ; Har mångamångamånga sommarbilder på lager, så det finns en viss chans att det kommer upp fler så småningom. Bara så ni vet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar